Известие

Collapse
No announcement yet.

Тропане при завиване.Рейка? 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Проверявай на ред външни вътрешни накрайници ако не е от тях ще е от рейката.
    Но по принцип рейката хлопа точно в краката и при неравност се усеща тропането в краката.
    Направи теста на изгасена кола помоли някой да ти движи волана така че да се чува въпросният шум сложи ръка на накрайниците на рейката първо външен после вътрешен и накрая на самия маншон на рейката там където се захваща вътрешния накрайник за рейката . За да ти е по лесен достъпа завърти волана на дясно почти до край така че да ти се отвори място от към лявата гума.
    Мерси,

    Вчера с Живко777 коментирахме, че имало някакви тампони на самата рейка, които се разбивали...та неговите били така и точно по същия начин тропало.За съжаление не ги продават отделно...та ще трябва в БГ да ги рециклирам, ако се окажат те...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Мерси,

      Вчера с Живко777 коментирахме, че имало някакви тампони на самата рейка, които се разбивали...та неговите били така и точно по същия начин тропало.За съжаление не ги продават отделно...та ще трябва в БГ да ги рециклирам, ако се окажат те...
      Не тампони бе, като шарнири
      Говоря за това в двата края Снимката е примерна, не е на Алфа!

      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Добре де, тва накрая не са ли кормилни накрайници?
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          Добре де, тва накрая не са ли кормилни накрайници?
          Ами тук на снимката се вижда че може да се сменят само те, но на 156 няма такива работи поне до колкото си спомням от видяното и знам че при Ферариста щяха да започват целостно рециклиране на рейки, но незнам до къде са стигнали! Карай си така и като си дойдеш ще му мислиш, аз вече над година и половина си карам така нито се увеличил шума нито се е намалил, без промяна, така че си кротувай, стига си давал пари
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Ами тук на снимката се вижда че може да се сменят само те, но на 156 няма такива работи поне до колкото си спомням от видяното и знам че при Ферариста щяха да започват целостно рециклиране на рейки, но незнам до къде са стигнали! Карай си така и като си дойдеш ще му мислиш, аз вече над година и половина си карам така нито се увеличил шума нито се е намалил, без промяна, така че си кротувай, стига си давал пари
            Големи специалисте сте Живко и Мартине хахаха. Тва крайното му викат външни накрайници. А има едни неща под маншоните продълговатите викат им вътрешни накрайници
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #21
              На всички 156-ци рейките са еднакви.
              Има една тема на колегата dobromirski, там е описано кое да се смени, и заспива. Аз така направих, колета бе мн отзивчив и помогна
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Големи специалисте сте Живко и Мартине хахаха. Тва крайното му викат външни накрайници. А има едни неща под маншоните продълговатите викат им вътрешни накрайници
                брате, нямам претенциите да съм специалист, а и има време да се науча...пък и ако имах, щях да си отворя сервиз
                rusiq86, мерси, ще погледна
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #23
                  Ако външният накрайник е ОК, за да разбереш какво става трябва да свалиш левият (шофьорският) маншон . Навиваш пълен ляв и гледаш дали пръта, който излиза от рейката има луфт спрямо корпуса, като го разклатиш настрани. След това проверяваш вътрешният ябълковиден накрайник, който се завива във пръта на рейката като разклатиш гумата. малко по-нагоре към гумата следва виброгасящият тампон-проверка по същият начин с гумата.
                  После се местиш от другата страна

                  Comment


                  • #24
                    Колега Satanism, а всъщност разбра ли се на какво се дължи проблема, че и при мен се появи това специфично потропване при завиване?
                    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

                    Comment


                    • #25
                      Не съм се и занимавал...има лек луфт рейката...като изтропа-тогава ще го мисля...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment

                      Working...
                      X